Керованість

Ми не просто поліпшили керованість автомобіля. Ми вивели її на новий рівень.

Рама, шасі, підвіска і рульове управління - всі ці елементи об'єднані в Actros в один винятковий механізм. Вони можуть похвалитися точністю швейцарських годинників і забезпечують абсолютно новий досвід водіння: чудовий, безпечний і більш розслаблений, ніж будь-коли раніше.

Всі елементи підвіски Actros були змінені і відмінно скоординовані: від підвіски нових сидінь до трьох доступних варіантів кабіни і 4-камерної пневматичної підвіски задньої осі, забезпечуючи максимальну плавність ходу. Це зменшує навантаження на транспортний засіб і вантаж, а також підтримує робочий стан керма, рами і задніх осей.

Рульове управління

Рульове управління чутливе і точне. Це можливо завдяки передовому рульовому механізму з поліпшеною рульової кінематикою та точного налаштування рульового зусилля відповідно до дорожньої ситуації. Рама стала ширше на 90 мм (834 мм) для значного поліпшення стійкості і керованості.

Більш широке положення балонів, використовуваних для нової стандартної 4-камерної пневматичної підвіски, також є чинником, що підвищує стійкість. Важливу роль також відіграє нова конструкція задньої осі*. Для цієї мети звичайний важіль був, так би мовити, розібраний: точки кріплення двох поздовжніх важелів на задній осі були винесені далі назовні. Це призвело до більш стабільної поведінки задньої осі. У поєднанні з новим рульовим управлінням, це виражається в: більшої поперечної стійкості, меншому коченні, меншій кількості рульових коригувань і кращий ефект підрулення задніх коліс, для відмінного відчуття від водіння і впевненості в безпеці. Коротко: ми не просто поліпшили керованість автомобіля. Ми вивели її на новий рівень.

* Тільки для автомобіля з колісною формулою 4х2, не для Actros Loader