Хетчбек

Такий, як ти.

Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Детальніше про моделі

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Оновлений Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Детальніше про моделі

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Детальніше про моделі

SUV

Досконала міцність.

Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz GLS

S-Class серед позашляховиків.

Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz S-Class

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Maybach

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Новий родстер Mercedes-AMG

Відродження зірки.

Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Детальніше про моделі

4-Door Coupé

Заяви про себе.

Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQB

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQC

Новий досвід водіння.

Детальніше про моделі

EQE

Це для всіх органів почуттів.

Детальніше про моделі

EQS

Це для тебе, світе.

Детальніше про моделі

Ми попрацювали ще трохи, щоб ви відчували ще менше дискомфорту в дорозі.

Для максимально ефективного використання запасу ходу EQC оснащено багатьма інтелектуальними системами, що підтримують надзвичайно економну та прогнозовану манеру руху. При цьому за бажання вони допомагають водієві максимально збільшити запас ходу та активно підтримують його в досягненні місця призначення без жодного дискомфорту.

 

Режими руху.

Режими руху підтримують вас від економії енергії до спортивного стилю водіння. Особливістю є режим MAX RANGE. У цій інтелектуальній програмі руху забезпечується максимальний запас ходу.

У режимі ECO також пріоритет віддається підвищенню ефективності та зниженню витрати. З режимом COMFORT йдеться про стандартне налаштування. Він включає в себе характеристику педалі акселератора, розраховану на комфортний рух. Залежно від стилю руху вона також автоматично стає динамічнішою. У режимі SPORT навпаки програма водіння вимагає найкращої реакції для найвищої продуктивності руху.  

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto. Це ваш особистий аналітик і мотиватор. Асистент ECO у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

 

Активна педаль акселератора.

Інноваційна система допомагає вам з заощадженням енергії. Для цього активна педаль акселератора спілкується з вами. При цьому точка опору виконує дві важливі задачі. На точці опору система обмежує крутний момент. Додатково може показуватися максимальна швидкість, з якою потрібно їхати для досягнення пункту призначення.

 

Асистент ECO.

Зменшення споживання енергії, збільшення запасу ходу – асистент ECO допомагає вам планувати свою подорож. Він постійно аналізує, чи рухається автомобіль попереду повільніше, чи дотримуються обмеження швидкості або дорога йде під ухил.  Асистент ECO дає вам відповідну візуальну індикацію.

Асистент ECO активується у всіх програмах руху в момент рекуперації в режимі D Auto і створює можливі імітації руху накатом в фоновому режимі. Система у безперервному режимі визначає, чи слід автомобілю в ідеалі продовжувати котитися з мінімально можливим опором руху при відпусканні педалі акселератора або краще сповільнюватися в даний момент і, тим самим, в внаслідок рекуперації відновлювати енергію для акумулятора.

У програмах руху Max Range, Eco або Comfort з'являється візуальна вказівка «Прибери ногу з педалі акселератора» на комбінації приладів або (за наявності) – на проекційному дисплеї. Одночасно асистент ECO за допомогою графіки показує причину рекомендації, наприклад «Попереду перехрестя» або «Попереду схил».

 

Активний контроль запасу ходу.

Активний контроль запасу ходу постійно контролює, чи буде досягнуто заданий пункт призначення з поточним рівнем заряду батареї. Якщо він занизький і система не знаходить альтернативного маршруту, активна педаль акселератора у програмі руху MAX RANGE створює точку опору. Якщо ви їдете із цією зниженою швидкістю, то досягнете пункту призначення з бажаним рівням заряду.

Активний контроль запасу ходу реагує на змінені умови та гнучко узгоджує швидкість. Рішення залишається за вами. Якщо ви ігноруєте вказівки й продовжите натискати на педаль акселератора, система враховує це. Якщо енергії до проміжного або цільового пункту призначення недостатньо, то система планує нову зупинку для заряджання і вирішення проблеми.

У програмах руху Comfort та Sport система активного контролю запасу ходу пропонує вам перейти в режим MAX RANGE. Якщо ви встановили режим Eco, то картатий прапорець на спідометрі сигналізує про максимальну швидкість руху.

 

Рекуперація.

Електричний привід пропонує можливість змінити напрямок конвертування енергії за допомогою рекуперації. Електродвигун перетворює електричну енергію в поступальний рух транспортного засобу при прискоренні. Коли акселератор відпускається і транспортний засіб сповільнюється, електродвигун виробляє електроенергію в режимі генератора, повертає в електричну мережу. Після рекуперації вона повертається у високовольтну акумуляторну батарею й може знову використовуватися для приводу. Mercedes-Benz EQC має п'ять різних режимів рекуперації. За допомогою перемикачів на кермі можна вибрати режим від «D+» (котіння) до «D- -» (сильна рекуперація) й визначити, скільки "гальмівної" енергії буде відновлено. На ступені рекуперації D Auto активується асистент ECO, що регулює інтенсивність рекуперації відповідно до ситуації на дорозі.