Хетчбек

Такий, як ти.

Ціна, включаючи ПДВ 909 840 грн
Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Ціна, включаючи ПДВ 980 715 грн
Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Ціна, включаючи ПДВ 922 593 грн
Детальніше про моделі

Седан

Ніколи‌ ‌не‌ ‌зупиняйтеся‌ ‌на‌ ‌досягнутому.‌

Детальніше про моделі Фото і відео

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Ціна, включаючи ПДВ 1 217 088 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Ціна, включаючи ПДВ 1 395 011 грн
Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Ціна, включаючи ПДВ 988 674 грн
Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Оновлений Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Ціна, включаючи ПДВ 2 038 733 грн
Детальніше про моделі

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Ціна, включаючи ПДВ 1 412 885 грн
Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Ціна, включаючи ПДВ 1 475 803 грн
Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Ціна, включаючи ПДВ 1 702 195 грн
Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Ціна, включаючи ПДВ 1 559 660 грн
Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Ціна, включаючи ПДВ 3 778 730 грн
Детальніше про моделі

Новий GLA

Ціна, включаючи ПДВ 986 749 грн
Детальніше про моделі

Новий GLB

Ціна, включаючи ПДВ 1 095 982 грн
Детальніше про моделі

SUV

Досконала міцність.

Ціна, включаючи ПДВ 1 369 147 грн
Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Ціна, включаючи ПДВ 1 551 604 грн
Детальніше про моделі

SUV

Втілення успіху.

Ціна, включаючи ПДВ 1 986 709 грн
Детальніше про моделі

Coupe

Ціна, включаючи ПДВ 2 158 566 грн
Детальніше про моделі

Новий GLS-Class

S-Class серед позашляховиків.

Ціна, включаючи ПДВ 2 515 131 грн
Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Ціна, включаючи ПДВ 5 179 255 грн
Детальніше про моделі

Новий S-Class Седан

Новий рівень сучасної розкоші

Ціна, включаючи ПДВ 3 053 827 грн
Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Ціна, включаючи ПДВ 1 465 235 грн
Детальніше про моделі

Купе

Створений руками гонщиків.

Ціна, включаючи ПДВ 4 246 420 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Родстер

Ціна, включаючи ПДВ 4 629 567 грн
Детальніше про моделі Фото

4-Door Coupé

Життя – це перегони.

Детальніше про моделі Фото

EQC

Новий досвід водіння.

Ціна, включаючи ПДВ 1 777 506 грн
Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Ціна, включаючи ПДВ 1 231 928 грн
Детальніше про моделі

Mercedes-EQ починає виробництво акумуляторних систем для нового EQS та розширює свій досвід зі створення електромобілів

На заводі у Хедельфінгені стартує виробництво високоефективних акумуляторних систем для EQS – нової моделі бренда Mercedes-EQ

Кампус Mercedes-Benz Drive Systems у Унтертюркхаймі розширює свій досвід в галузі електромобілів

Поява EQS стає відзначальним моментом із запуску нового покоління високоефективних електричних автомобілів, що пропонують запас ходу понад 700 км (згідно WLTP) – завдяки високоекономічній трансмісії та прогресу в галузі підвищення щільності енергії акумуляторних батарей. Органічна інтеграція виробництва АКБ в існуюче виробництво коробок передач перетворює завод у Хедельфінгені на важливу складову власної світової мережі з виробництва акумуляторних батарей. Швидке нарощування глобальних потужностей з виробництва АКБ та цілеспрямоване розширення свого експертного досвіду в галузі акумуляторів по всьому ланцюжку створення вартості є ключовими, опорними елементами електричної ініціативи Mercedes-Benz. Сюди входять як фундаментальні дослідження, так і виробництво акумуляторних батарей, вторинне їх застосування («друге життя»), а також їх утилізація.

Це ноу-хау і висока вертикальна інтеграція є головними факторами успіху, що покликані забезпечити підприємству провідну роль в галузі електричних автомобілів. Поряд зі збільшенням виробництва акумуляторних систем для автомобіля EQS, заснований у Унтертюркхаймі Mercedes-Benz Drive Systems Campus буде цілеспрямовано розширювати свої науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи в сфері електричного транспорту в рамках кампусу з електричних та електрифікованих систем приводу.

«Активно та прискорено розширюючи нашу номенклатуру електромобілів, ми не забуваємо при цьому про нашу високу мету – досягнення вуглецевої нейтральності. Наша наступна повністю електрична модель – представницький седан EQS – побудована на власній електричної платформі і вже готова до старту. Тому початок виробництва високоефективних акумуляторних систем для цього автомобіля на нашому традиційному заводі у Хедельфінгені є важливою віхою, – зазначив Маркус Шефер, член правління Daimler AG і Mercedes-Benz AG, відповідальний за наукові дослідження і дослідно-конструкторські розробки в Daimler Group, і головний виконавчий директор Mercedes-Benz Cars. – У рамках трансформації нашого підприємства і нашої палітри продуктів ми значно розширюємо наш експертний досвід в галузі акумуляторних батарей по всьому ланцюжку створення вартості, що допоможе ще швидше здійснити прорив у розробці акумуляторів наступного покоління».

Високоефективні акумуляторні системи: «зроблено у Штутгарт-Хедельфінгені»

Як частина виробничого майданчика Mercedes-Benz у Унтертюркхаймі завод у Хедельфінгені відповідає за виробництво акумуляторних систем Mercedes-EQ для автомобіля EQS, а також акумуляторних систем для майбутнього EQE. Виробничо-логістичні потужності акумуляторного заводу у Хедельфінгені розташовані на площі близько 16 500 м2 і відрізняються ультрасучасним устаткуванням, а також використанням технологій «Індустрії 4.0». Літій-іонні АКБ складної конструкції виготовляються на виробничій лінії довжиною близько 300 метрів з 70 станціями виробництва і високою часткою автоматизованих операцій, а також тих, що здійснюються вручну. Безліч компонентів, серед яких, наприклад, до 12 акумуляторних модулів і так званий EE-відсік (EE-compartment) для інтелектуальної інтеграції силового електронного обладнання, що збирається на берлінському заводі Mercedes-Benz, монтуються у Хедельфінгені в одну загальну систему.

На замовлення Автомобіль EQS буде оснащуватися за модульним принципом АКБ різної конфігурації, що забезпечить різні варіанти запасу ходу і потужності. Завдяки корисній енергоємності до 108 кВт⋅ч у поєднанні з першокласною аеродинамікою запас ходу в автомобіля EQS становить понад 700 км (згідно WLTP). Інноваційне програмне забезпечення власної розробки робить технічно можливим оновлення через повітря (OTA). Тим самим гарантується, що управління енергопостачанням автомобіля EQS протягом всього терміну його служби буде підтримуватися на самому актуальному рівні. Високоефективний хімічний склад акумуляторної батареї EQS включає в себе нікель, кобальт і марганець у співвідношенні 8:1:1. Таким чином вміст кобальту знижено приблизно на десять відсотків. Виробництво акумуляторних елементів здійснюється із забезпеченням вуглецевої нейтральності.

Виробництво відіграє вирішальну роль в концепції екостійкого розвитку Mercedes-Benz AG. EQS разом з новим S-Класом виготовляються на підприємстві Factory 56 заводу у Зіндельфінгені з самого початку з нульовим балансом викидів CO2. Вже у 2022 році всі власні заводи Mercedes-Benz з випуску легкових тиа комерційних автомобілів, а значить і завод в Хедельфінгене, працюватимуть у вуглецево-нейтральному режимі.

Цілеспрямоване розширення власного досвіду зі створення електромобілів з акцентом на акумуляторні батареї

За рахунок концентрації та розширенню своєї діяльності в галузі акумуляторних батарей на базі кампуса Mercedes-Benz Drive Systems виробничого майданчика в Унтертюркхаймі (Німеччина) підприємство ще більше зміцнить своє ноу-хау в електромобільної сфері. На підприємстві вже запроваджуються широкомасштабні дослідження і розробки, наприклад, в експериментальному центрі електромобільних технологій і експериментальному центрі акумуляторних технологій, де, крім іншого, створюються прототипи систем електроприводу, а також досліджуються і тестуються акумуляторні технології. Результати роботи міжнародної мережі наших дослідницьких центрів зводяться разом на цьому виробничому майданчику.

Аби ще більше зміцнити свою компетентність в галузі акумуляторних технологій, Mercedes-Benz планує відкрити новий завод для дрібносерійного виробництва майбутніх літій-іонних акумуляторних елементів, який почне свою роботу у 2023 р. Велике значення при цьому надається чиннику екостійкого розвитку, прозорості процесу розробки акумуляторних елементів аж до можливості їх вторинної переробки. Зосередженість на власному ноу-хау і високій вертикальній інтеграції є ключем до того, щоб зайняти провідну роль в сфері електричних автомобілів. Mercedes-Benz планує інвестувати тризначну мільйонну суму у трансформацію цієї виробничої потужності.

Активне розширення номенклатури електромобілів йде в Mercedes-Benz AG повним ходом

На 2021 р. намічено насамперед прискорення електрифікації в підрозділі Mercedes-Benz Cars – зі збільшенням частки електромобілів і гібридів до приблизно 13%. За допомогою нового суббренда Mercedes-EQ автовиробник Mercedes-Benz AG підтверджує своє прагнення бути лідером в області електрифікації та цифровізації, пропонуючи своїм клієнтам ідеальний баланс між стійким розвитком, емоційним фактором і попитом на інновації. Всього в цьому році будуть представлені чотири нові моделі Mercedes-EQ: EQA, EQB, EQS та EQE. Крім цього, сімейство плагін-гібридів, що вже налічує понад 20 модифікацій, поповниться електрифікованими варіантами автомобілів C-Класу і S-Класу з електричним запасом ходу близько 100 км (згідно WLTP). Менш ніж через два роки сімейство Mercedes-EQ буде представлено більш ніж десятьма повністю електричними моделями EQ у всіх сегментах.