Хетчбек

Такий, як ти.

Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Детальніше про моделі

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Оновлений Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Детальніше про моделі

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Детальніше про моделі

SUV

Новий  GLC SUV .   Привабливий. На будь-якій дорозі.

Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz GLS

S-Class серед позашляховиків.

Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Детальніше про моделі

Mercedes-Benz S-Class

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Maybach

Новий рівень сучасної розкоші

Детальніше про моделі

Новий родстер Mercedes-AMG

Відродження зірки.

Детальніше про моделі

T-Class

Новий   T -Клас. Життя стає зручнішим.

Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Детальніше про моделі

4-Door Coupé

Заяви про себе.

Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Детальніше про моделі

EQB

Електрична мобільність у новому вимірі.

Детальніше про моделі

EQC

Новий досвід водіння.

Детальніше про моделі

EQE

Це для всіх органів почуттів.

Детальніше про моделі

EQS

Це для тебе, світе.

Детальніше про моделі

EQS SUV

Новий   EQS SUV   від   Mercedes-EQ.

Детальніше про моделі

Гальмівні диски

Гальмівні диски

Впевненість і безпека

Об'єкти випробувань

  • Автомобіль "Мерседес-Бенц" C220 CDI T BlueEFFICIENCY (S 204)
 
Оригінальный гальмівний диск
"Мерседес-Бенц"
A 204 421 07 12
Гальмівний диск аналог №1 Гальмівний диск аналог №2 Гальмівний диск -аналог №3 Гальмівний диск -аналог №4


Критерії випробувань:

  • Захист від корозії
  • Час досягнення оптимального коефіцієнта тертя
  • Зносостійкість
  • ступінь деформації

Результати:

  Гальмівний диск "Мерседес-Бенц" Гальмівний диск-аналог №1 Гальмівний диск-аналог №2 Гальмівний диск-аналог №3 Гальмівний диск-аналог №4
Захист від корозії На диск нанесена спеціальна фарба, ефективно запобігає появі корозії і не вимагає видалення. Диск може бути встановлений відразу і не вимагає виконання додаткових сервісних операцій. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Якість покриття не забезпечує ефективного захисту від корозії. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Захисне покриття повинне бути видалено перед установкою. Слід дотримуватися додаткових сервісних операцій. Час установки деталі збільшується. Видалення захисного покриття не потрібно. Диск готовий до установки. Корозійна стійкість достатня.
Час досягнення оптимального коефіцієнта тертя Оптимальні характеристики тертя вже при першому застосуванні. Потрібно чимало часу експлуатації для досягнення оптимальної величини коефіцієнта тертя, що позначається на збільшенні гальмівного шляху в цей період. Задовільний результат. Потрібно чимало часу експлуатації для досягнення оптимальної величини коефіцієнта тертя, що позначається на збільшенні гальмівного шляху в цей період Задовільний результат.
Зносостійкість Зниження ефективності гальмування не виявлено. Після завершення випробування на поверхні диска не виявлено дефектів, які могли б привести до виходу його з ладу або перешкоджали подальшій експлуатації До моменту завершення циклу з 200 гальмувань ефективність знизилася через збільшення температури диска. Після закінчення випробування на поверхні диска з'явилися тріщини. Подальша експлуатація неможлива. Пошкодження поверхні незначні і не перешкоджають подальшої експлуатації. Зниження ефективності гальмування не виявлено. Після циклу з 200 гальмувань ефективність знизилася через збільшення температури диска. Після завершення всіх циклів на поверхні диска значних пошкоджень не виявлено. Диск не нагрівався в ході випробування, але до моменту закінчення тесту на його поверхні з'явилися значні тріщини. Подальша експлуатація неможлива.


Висновок за результатами випробувань