Хетчбек

Такий, як ти.

Ціна, включаючи ПДВ 900 679 грн
Детальніше про моделі

Седан

Такий,‌ ‌як‌ ‌ти.‌

Ціна, включаючи ПДВ 970 841 грн
Детальніше про моделі

Хетчбек

Неймовірно стильний.

Ціна, включаючи ПДВ 913 304 грн
Детальніше про моделі

Седан

Ніколи‌ ‌не‌ ‌зупиняйтеся‌ ‌на‌ ‌досягнутому.‌

Детальніше про моделі Фото і відео

Новий cедан

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Новий універсал

Ласкаво просимо до зони комфорту.

Детальніше про моделі

Купе

Досконалості немає меж.

Ціна, включаючи ПДВ 1 204 834 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Кабріолет

Ніколи не зупиняйтеся на досягнутому.

Ціна, включаючи ПДВ 1 380 966 грн
Детальніше про моделі Фото

Coupé

Грай за своїми правилами.

Ціна, включаючи ПДВ 978 719 грн
Детальніше про моделі Фото

Shooting Brake

Грай за своїми правилами.

Детальніше про моделі Фото

Оновлений Coupé

Дозвольте собі більше пригод.

Ціна, включаючи ПДВ 2 018 206 грн
Детальніше про моделі

Оновлений седан

Надзвичайно динамічний характер

Ціна, включаючи ПДВ 1 398 660 грн
Детальніше про моделі

Оновлений універсал

Створений для перемог у кожній справі

Ціна, включаючи ПДВ 1 460 944 грн
Детальніше про моделі

Оновлений кабріолет

Відкритий для будь-яких викликів.

Ціна, включаючи ПДВ 1 685 056 грн
Детальніше про моделі

Оновлений купе

Створений щоб перемагати

Ціна, включаючи ПДВ 1 543 957 грн
Детальніше про моделі

Позашляховик

Легендарний позашляховик.

Ціна, включаючи ПДВ 3 740 684 грн
Детальніше про моделі

Новий GLA

Ціна, включаючи ПДВ 976 814 грн
Детальніше про моделі

Новий GLB

Ціна, включаючи ПДВ 1 084 948 грн
Детальніше про моделі

SUV

Досконала міцність.

Ціна, включаючи ПДВ 1 355 361 грн
Детальніше про моделі

Купе

Натхнення кожен день.

Ціна, включаючи ПДВ 1 535 981 грн
Детальніше про моделі

SUV

Втілення успіху.

Ціна, включаючи ПДВ 1 966 706 грн
Детальніше про моделі

Coupe

Ціна, включаючи ПДВ 2 136 833 грн
Детальніше про моделі

Новий GLS-Class

S-Class серед позашляховиків.

Ціна, включаючи ПДВ 2 489 807 грн
Детальніше про моделі

Maybach

Розкіш в найчистішому вигляді

Ціна, включаючи ПДВ 5 127 107 грн
Детальніше про моделі

Новий S-Class Седан

Новий рівень сучасної розкоші

Ціна, включаючи ПДВ 3 023 079 грн
Детальніше про моделі

Мінівен

Зроби свій хід.

Ціна, включаючи ПДВ 1 450 482 грн
Детальніше про моделі

Купе

Створений руками гонщиків.

Ціна, включаючи ПДВ 4 203 665 грн
Детальніше про моделі Фото і відео

Родстер

Ціна, включаючи ПДВ 4 582 954 грн
Детальніше про моделі Фото

4-Door Coupé

Життя – це перегони.

Детальніше про моделі Фото

EQC

Новий досвід водіння.

Ціна, включаючи ПДВ 1 759 610 грн
Детальніше про моделі

EQA

Для нового покоління.

Ціна, включаючи ПДВ 1 219 525 грн
Детальніше про моделі

Легкосплавні колісні диски

Легкосплавні колісні диски

Впевненість в найскладніших дорожніх умовах


Об'єкти випробувань (кожне випробування проводилося на новому диску):

  • Оригінальні диски "Мерседес-Бенц" А2114014502
  • Диски-аналоги N1
  • Диски-аналоги N2

Критерії випробувань:

  • Зовнішній вигляд (якість забарвлення, міцність покриття, наявність дефектів лиття і обробки).
  • Відповідність специфікаціям. Геометричні і вагові характеристики диска впливають на комфорт, керованість, надійність, безпеку. Чим більше відхилення, тим вище ймовірність передчасного виходу з ладу окремих вузлів автомобіля.
  • Міцність. Для визначення запасу міцності диска проводилося випробування згідно п. 4.6 ГОСТр 50511-93 з трьома ступенями навантаження: 100%, 130%, 150%. В якості 100% навантаження бралося максимально можливе навантаження на заднє колесо універсала E-класу (S211) при буксируванні причепа. Колесо в зборі з шиною встановлювалося на нахилену під кутом 30 ° поверхню. Зверху на закраїну диска падав підпружинений вантаж масою в 1 т. Висота падіння розраховувалася таким чином, щоб сила удару відповідала навантаженню на колесо. При цьому випробуванні дозволяється деформація колеса, що не призводить до розгерметизації шини та відділення обода диска від маточини.

Результати:

  Оригінальный диск «Мерседес-Бенц» Диск-аналог N1 Диск-аналог N2
Видимі відмінності Диск «Мерседес-Бенц» забарвлений монотонною сріблястою фарбою, покриття рівномірне по всій поверхні, має найбільшу стійкість до появи подряпин. Дефектів лиття і обробки не виявлено. Якість фарбування внутрішніх поверхонь істотно нижче, ніж у оригінального діска. Стійкість до появи подряпин середня, нерівно оброблені краї спиць і порушена конструкція ребер жорсткості. Виявлено численні вибоїни на поверхнях обода. Якість фарбування внутрішніх поверхонь істотно нижче, ніж у оригінального диска. Низька стійкість до появи подряпин, спиці із зовнішнього боку відполіровані і покриті прозорим лаком. Велика ймовірність утворення вогнищ корозії під лаком. Виявлено численні вибоїни на поверхнях обода.
Геометричні і вагові показники Вага: 9,61 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ". Розмір ободів відповідає нормативам.
Вага: 10,15 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ", однак у нього менший виліт, що може привести до прискореного зносу елементів підвіски. Розмір ободів відповідає нормативам. Диск в середньому на 0,5 кг важче оригінальних. Збільшення безпружинних мас, до яких також відноситься і маса колісного диска, веде до збільшення вібронагруженности елементів підвіски і, як наслідок, зниження комфорту і прискореного зносу елементів підвіски і трансмісії.
Вага: 9,62 кг.
Диск має стандартний розмір: 7,5х16 ". Розмір ободів відповідає нормативам.
Випробування на міцність Оригінальний диск з гідністю витримав навіть випробування з півтораразовим перевищенням навантаження. Оптимальне поєднання міцності і пружності дозволило диску ефективно погасити удар і не руйнуватися. Диск при навантаженні 130% зруйнувався, а саме відбулося повне відділення ступичної частини від обода. При номінальному навантаженні прогин виявився в півтора рази більше, ніж у оригінального диска. У гонитві за зниженням ваги виробник при обробці зрізав важливі ребра жорсткості, істотно послабивши при цьому конструкцію. Диски виявилися найменш податливими. Твердий матеріал не забезпечив необхідної пружною деформації. При навантаженні 130% у диска відкололася закраїна обода.
Навантаження 100% Прогин 8мм Прогин 14мм Прогин 6мм
Навантаження 130% Прогин 9мм Руйнування Облом закраїни
Навантаження 150% Прогин 9мм - Облом закраїни, втрата тиску


Висновок за результатами випробувань